Strona główna proces rekrutacji - sklep
section divider

proces rekrutacji - sklep

 

ANALIZA APLIKACJI


Przesłane dokumenty aplikacyjne dokładnie analizujemy pod kątem dotychczasowego doświadczenia i umiejętności. Wybranych kandydatów na Kierowników bądź Zastępców zapraszamy na pierwszy etap rekrutacji, jakim jest rozmowa telefoniczna z pracownikiem Działu Rekrutacji. 
Z kandydatami aplikującymi na pozostałe stanowiska konktaktuje się bezpośrednio Kierownik Sklepu i zaprasza na rozmowę osobistą.

ROZMOWA TELEFONICZNA


Sklepy Stokrotka prowadzimy w całej Polsce, natomiast Centrala firmy znajduje się w Lublinie. Dlatego też pierwszym etapem rekrutacji na stanowiska kierownicze w sklepach jest rozmowa telefoniczna. Dzięki niej pracownik Działu Rekrutacji może dowiedzieć się więcej o wiedzy i doświadczeniu kandydata, by następnie wybrane osoby zaprosić do drugiego etapu rekrutacji, jakim jest spotkanie osobiste z Kierownikiem Regionalnym.

SPOTKANIE OSOBISTE


Wybranych kandydatów uczestniczących w rekrutacji na stanowiska kierownicze w sklepach zapraszamy do kolejnego etapu, jakim jest spotkanie osobiste z Kierownikiem Regionalnym. 
Kandydatów aplikujących na pozostałe stanowiska w sklepach zapraszamy na spotkanie osobiste z Kierownikiem Sklepu.

WITAMY W STOKROTCE!


Najlepszym kandydatom proponujemy zatrudnienie w naszej firmie. Rozpoczynając pracę w Stokrotce, po podpisaniu umowy o pracę, szkolimy naszych nowych pracowników. Nowi Kierownicy oraz Zastępcy odbywają około dwumiesięczne szkolenie, podczas którego dokładnie poznają funkcjonowanie naszych sklepów oraz uczą się pracy na dedykowanych systemach.
Wszyscy nowi pracownicy sklepu przystępują do szeregu szkoleń wdrożeniowych, dzięki którym uczą się obsługiwać Klientów zgodnie z naszymi standardami.