Dział Zakupu To tutaj toczą się negocjacje z dostawcami oraz zapadają decyzje o asortymencie dostępnym na naszych półkach. Nasi kupcy odpowiadają za poszczególne kategorie produktowe, spotykają się z kontrahentami i wprowadzają nowe produkty do sklepów.
Dział Logistyki Logistyka odpowiada za sprawne funkcjonowanie naszych magazynów. Pracownicy Działu zajmują się realizacją zamówień sklepowych i magazynowych, odpowiadają za odpowiednie poziomy zatowarowania i czasowe dostawy.
Dział Operacyjny Pracownicy działu operacyjnego odpowiadają za dobre funkcjonowanie naszych sklepów. Opracowują i wdrażają procesy, które mają usprawnić pracę pracownikom sklepu oraz zapewnić właściwą jakość obsługi Klienta. W Dziale Operacyjnym pracują również nasi Kierownicy Regionalni, którzy są łącznikiem między Centralą a sklepami.
Dział Sprzedaży i Marketingu Marketing tworzy wszystko, co trafia do naszych klientów – począwszy od zagospodarowania sali sprzedaży, poprzez gazetki promocyjne, kończąc na eventach towarzyszących otwarciom sklepów. To tutaj wymyślane są nasze akcje promocyjne i dopracowywane szczegóły kampanii reklamowych.
Dział Finansowy Pracownicy działu rozliczają finanse firmy, zajmują się fakturami i dokumentami magazynowymi. To tutaj pracują nasi księgowi i pracownicy zajmujący się rozliczeniami.
Dział Personalny Na Dział Personalny składają się kadry, rekrutacja oraz szkolenia. Tutaj prowadzimy proces rekrutacji, zatrudniamy nowych pracowników i ich szkolimy, pilnujemy terminowości wypłat i dbamy o wszystkich zatrudnionych.
Dział Franczyzyi Marketów Stokrotka posiada nie tylko własne Markety i Supermarkety, ale także prężnie rozwijające się sklepy franczyzowe. Dział Franczyzy odpowiada za pozyskiwanie nowych franczyzobiorców oraz współpracę z obecnymi.