banner
section divider

Centrala

DZIAŁY

 

 

  • Dział Zakupu
    To tutaj toczą się negocjacje z dostawcami oraz zapadają decyzje o asortymencie dostępnym na naszych półkach. Nasi kupcy odpowiadają za poszczególne kategorie produktowe, spotykają się z kontrahentami i wprowadzają nowe produkty do sklepów.
  • Dział Logistyki
    Logistyka odpowiada za sprawne funkcjonowanie naszych magazynów. Pracownicy Działu zajmują się realizacją zamówień sklepowych i magazynowych, odpowiadają za odpowiednie poziomy zatowarowania i czasowe dostawy.
  • Dział Operacyjny   
    Pracownicy działu operacyjnego odpowiadają za dobre funkcjonowanie naszych sklepów. Opracowują i wdrażają procesy, które mają usprawnić pracę pracownikom sklepu oraz zapewnić właściwą jakość obsługi Klienta. W Dziale Operacyjnym pracują również nasi Kierownicy Regionalni, którzy są łącznikiem między Centralą a sklepami.
  • Dział Sprzedaży i Marketingu 
    Marketing tworzy wszystko, co trafia do naszych klientów – począwszy od zagospodarowania sali sprzedaży, poprzez gazetki promocyjne, kończąc na eventach towarzyszących otwarciom sklepów. To tutaj wymyślane są nasze akcje promocyjne i dopracowywane szczegóły kampanii reklamowych.
  • Dział Finansowy 
    Pracownicy działu rozliczają finanse firmy, zajmują się fakturami i dokumentami magazynowymi. To tutaj pracują nasi księgowi i pracownicy zajmujący się rozliczeniami.
  • Dział Personalny 
    Na Dział Personalny składają się kadry, rekrutacja oraz szkolenia. Tutaj prowadzimy proces rekrutacji, zatrudniamy nowych pracowników i ich szkolimy, pilnujemy terminowości wypłat i dbamy o wszystkich zatrudnionych.
  • Dział Franczyzy i Marketów
    Stokrotka posiada nie tylko własne Markety i Supermarkety, ale także prężnie rozwijające się sklepy franczyzowe. Dział Franczyzy odpowiada za pozyskiwanie nowych franczyzobiorców oraz współpracę z obecnymi.